Hoe werkt het

Go-Asia organiseert uitsluitend rondreizen op maat, welke wij in overleg met u bepalen en samenstellen. Elke reis is uniek en speciaal voor u gemaakt, er bestaat geen 2e van. Je reist met je eigen familie of gezelschap door Azië met je eigen privéchauffeur/gids, er gaan dus geen vreemden mee.

 

Hieronder een uitleg van offerte aanvraag tot boeking;

1. Offerte aanvraag

Je kunt per mail of telefoon een offerte opvragen voor een rondreis Azië. Hierbij kun je de reiswensen doorgeven welke je bijv. hebt gezien op onze website of in de reisgidsen. Weet je nog niet goed waar je heen wilt en wat je wilt zien? Geen probleem, wij leggen de mogelijkheden graag aan je voor, hier nemen we rustig de tijd voor. Het werkt vaak het beste om in een persoonlijk gesprek de reiswensen door te nemen, u bent van harte welkom in ons kantoor (aan huis) te Hengelo.

 

2. Boeking van de rondreis

Nadat je de offerte van ons per mail hebt ontvangen, willen we je graag adviseren deze goed door te lezen. Indien je toch graag enige wijzigingen wilt in het programma (bijv. lengte, excursies of hotels), kun je dit aan ons doorgeven en passen wij dit voor je aan. Zodra je tevreden bent met de offerte, reissom en programma kun je per mail of telefonisch doorgeven dat je de reis bij Go-Asia wilt boeken. Wij kunnen evt. al een optie nemen op de vluchten, dit is geheel vrijblijvend en kosteloos. We hebben dan wel de namen nodig zoals in het paspoort staan. Bij een boeking sturen we je een factuur voor de vluchten en de aanbetaling voor de rondreis. De factuur dient per omgaande te worden voldaan voordat de optie op de vluchten verloopt. Wij rekenen geen extra reserveringskosten voor de tickets, dit zijn de netto tarieven zoals die op dat moment gelden. Je dient binnen één week na de boeking een reis en annuleringsverzekering te hebben afgesloten. Deze verzekeringen kun je ook afsluiten op de website van Go-Asia. In onze offerte staan de algemene voorwaarden beschreven, maar je kunt ze ook hier nalezen.

3. Betaling van de rondreis

Na de boeking sturen we je een factuur voor de internationale vluchten en de aanbetaling (15%) voor de rondreis. De factuur dient per omgaande te worden voldaan voordat de optie op de vluchten verloopt. De boeking is dan definitief en gaan we alle hotels en excursies voor je reserveren en vastleggen. De e-tickets voor de internationale vluchten ontvang je per mail binnen enkele dagen na betaling. Ongeveer 8 weken voor de vertrekdatum dient het restantbedrag voldaan te zijn, je krijgt hier per post bericht over. Ook ontvang je met de restantfactuur een boekingsovereenkomst welke je ondertekend aan ons dient te retourneren (per mail of per post).

 

4. Laatste info en vouchers

Vier weken voor vertrek ontvang je van ons per mail de laatste info met handige tips voor de rondreis. Tevens ontvang je dan de vouchers voor hotels en excursies e.d. Indien je binnenlandse vluchten in het programma hebt, ontvang je ook de e-tickets voor deze vluchten per mail. Je kunt alle documentatie zelf uitprinten en meenemen naar je land van bestemming. In de documentatie vind je ook de lokale adressen en telefoonnummers van de contactpersonen ter plaatse.

 

Zodra je aankomst op je bestemming en door de douane bent, staat je chauffeur of gids op je te wachten met een bordje met je naam erop. Je kunt nu kennismaken met je eigen chauffeur of gids en de rondreis en vakantie kan beginnen!